Cleo i Lagoona

Cleo i Lagoona
Cleo i Lagoona

piątek, 30 września 2011

Spectra Vondergeist.



Hej tu Lagoona!!!
 Niewiele osób wie że oprocz Frankie,Draculaury,Clawdeen,Lagoony,Cleo i Ghouli oraz Deuc`a są inni a więc poznajcie córkę ducha Spectrę Vondergeist!
Imię i Nazwisko:Spectra Vondergeist.
Wiek:16 lat.
Rodzice:Duchy.
Zabójczy styl:Jedwab, jedwab i więcej jedwabiu podkreślam z właśnie odrobiną metalu.Pozwala mi to też swobodnie krążyć ze stylem nad ziemią.Przezroczysty  wygląd jest całkiem męczący chyba się zgodzisz?
Dziwaczna wada:Tak, dobrze mam wadę -szybko roprowadzam i zaczynam plotki ale tylko szczere.
Ulubiony kolor:Fioletowy.
Ulubione jedzenie:Anielski torcik-jest słodki i lekki -JAK JA!
Zwierzątko:Rhuen mój duchowy przyjaciel fretka.Czy wiedizałeś/aś że słowo fretka wywodzi się z języka łacińskeigo jako mały złodziej.
BFF:Wszyscy kochają Spectrę V!!!
Ulubiony przedmiot w szkole:Dziennikarstwo.
Najmniej ulubiony przedemiot w szkole:Matematyka jest dla mnie zbyt trudna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz