Cleo i Lagoona

Cleo i Lagoona
Cleo i Lagoona

wtorek, 13 grudnia 2011

Nefera de Nile

Hej ! To ja , Wasza ukochana królowa , najpiękniejsza z pięknych , najlepsza i najsprawiedliwiejsza ,
skromna jak mało kto ~Cleo de Nile w pełnej okazałości !!!!!

Nefera de Nile
Wiek :  Jestem wiecznie młoda, ale oczywiście dla tych z Was, którzy śledzą takie rzeczy, jestem o trzy lata starsza niż moja młodsza siostra Cleo.
Rodzice: mumie
Zabójczy styl :
   Wolę modę i dodatki, które podkreślają moje ciało piękne jak błękit wiecznego Nilu lub złota, które nie niszczy żadna  rdza . Podobnie jak różne wypryski MNIE!!! 
Fatalna wada:
Wadliwa? Kto powiedział, że mam ,, usterki ‘’ ? Chcę kremu i lustra - szybko!

Ulubione jedzenie:
Kawior i białe trufle, almas.
Zwierzak:
Azura jest moją  skarabeuszką , Scarabeus sacer,
sprowadza do mnie słońce .

Najlepsi przyjaciele do grobowej deski :
Z moich zasad jestem  sama.
Ulubiony przedmiot:
To smokologia. Gady są po prostu urocze.

Najmniej ulubiony przedmiot:
Martwe języki. Dlaczego?
Potrzeba brata aby dowiedzieć się, o co w tym chodzi .

Pa!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz