Cleo i Lagoona

Cleo i Lagoona
Cleo i Lagoona

środa, 14 grudnia 2011

Operetta

Witam tu Lagoona
Przedstawiam wam dziś jedną z moich 3 ulubionych postaci OPERETTĘ należa do nich jeszcze Lagoona i Spectra:
Wiek
 16... upiornych lat  
Zabójczy styl
Od mojej ulepszonej, niesamowicie zakręconej, czerwonej fryzury, po obcas w moich bytach, który wygląda jak klucz wiolinowy, jestem zniewalajaco rockującym upiorem mocy. Mam też wyraźne, perfekcyjnie piękne znamię zaczynające się na mojej twarzy, a kończące się najfajniejszym tatułażem na świecie.
Dziwaczna wada
 Jestem trochę diwą i perfekcjonistką. Ok, więcej niż trochę. Chodzi o moją muzykę, która słyszana na żywo, powoduje, że potwory mogą trochę zwariować na kilka dni. Na szczęście mój głos nie jest szkodliwy, gdy słucha się go na nagraniu.
Zwierzak
Memphis "Daddy O" Longlegs to mój kochany pająk. Oczywiście nie jest to zwykły pająk, którego możesz gdzieś zobaczyć, chyba, że widujesz pająki grające na basie.
Najbardziej irytująca rzecz
Nie lubię, gdy ktoś mówi mi, co mam robić. Myślę, że jestem wystarczająco rozsądna, by sama podejmować decyzję.
Najbardziej lubiany przedmiot
Historia muzyki. Nie wiesz, gdzie masz iść, jeśli nie wiesz, gdzie byłeś.
Najmniej lubiany przedmiot
Eksperymenty. Jedyną rzeczą, jaką chcę tworzyć jest muzyka. 
Ulubiony kolor
Staromodny, aksamitny czerwień.
Ulubione jedzenie
Kanapki ze smarzonym masłem orzechowym i bananami. Bardzowamdziękuję.
Przyjaciele
Holt Hyde i Deuc'e Gorgon.

CIEKAWOSTKI O OPERETTCIE:
-pomogła Deucow'i napisać i stworzyć piosenkę dla Cleo
-Na samym początku Operetta chciała poderwać Dueca, ale to jej nie wyszło. W następnej ksiązce (trzeciej) spróbowała swoich sił na Jacksonie Jekyll`u, lecz wszystko wskazywało na to, że po prostu do siebie nie pasują. W czwartej części spotyka Bretta, czyli człowieka-Goblina.(czy to prawda NIE WIEM na poskiej wikii tak pisało)
-Jeśli będzicie chceili narysować Operettę to naogolądajcie się jej obrazków bo ma tysiące trudnych do spamiętania dodatków.





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz