Cleo i Lagoona

Cleo i Lagoona
Cleo i Lagoona

wtorek, 20 marca 2012

Clawd Wolf - opis

Hej !
Nie wiedziałam , że nie mamy opisu Clawda ( wersja normalska - Cloud ) , więc go daję . Postaram się zrobić ramkę - jak na Wikii :

  

  


  


 


Wilkołak
Lat
17
Zabójczy Styl
Na co dzień ubieram się tak jak radzi mi Clawdeen. Nie mogę ignorować rad mojej modnej siostry.
Dziwaczna Wada
Moja sierść wypada. Często jak wychodzę z pod prysznica w wannie jest dużo kłaków. I wtedy muszę się czesać przez co najmniej godzinę.
ZwierzÄ™
Gargulec Pies o nazwie Rockseena. Mój ostry Pulldog.
Najbardziej irytujÄ…ca rzecz
Ludzie którzy myślą że piłkarze są głupi.
Najbardziej lubiany przedmiot
Biologia. Marzę o tym że będę studiował w Medycynie Sportowej.
Najmniej lubiany przedmiot
Pływanie. Przez cały dzień chodzę z mokrym futrem.
Dziewczyna
Lala
Ulubione jedzenie
STEK. I to dużo... Mniam!
Przyjaciele
Nie mogę wybrać jednego Przyjaciela.Prawdziwy przywódca nie ma faworyta.
Słaby Punkt Piłki... Gdy je ktoś rzuci po prostu muszę je gonić. Niestety moja dziewczyna o tym wie i potrafi to wykorzystać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz