Cleo i Lagoona

Cleo i Lagoona
Cleo i Lagoona

piątek, 16 marca 2012

Venus McFlytrap


Tu znów Lagoona!
Tym razem dodam opis Venus(mojej ulubionej z nowych)

 Wiek:
15

Zabójczy

Styl: Jasna, jaskrawa twarz. Najjaśniejsze kwiaty przyciągają największą uwagę i nie jestem fioletowa, jeśli chodzi o chęć potworów by spojrzeć na mojej pędy.

Dziwaczna Wada: Racja, jestem pasjonatką ochrony świata w którym żyjemy i nie chcę go zaśmiecać, to nie jest mój błąd, ale czasami przypadkowo, celowo są wykorzystywane moj pyłki do perswazji .

Zwierzę: Muchołówka amerykańska nazywa się Chewlian. On ma naprawdę żwawą osobowość.
Ulubione zajęcie: Lubię piesze wycieczki, biwaki i przekonywanie innch potworów, jak ważne jest być strażnikami świata w którym żyjemy.

Najbardziej lubiany przedmiot: Biteologia.

Najmniej lubiany przedmiot: Modelarstwo.

Ulubiony kolor:
Zielony.

Ulubione jedzenie: Orzeźwiająca woda i promienie słoneczne.

Przyjaciele:
Lagoona Blue i Gil Webber


2 komentarze: