Cleo i Lagoona

Cleo i Lagoona
Cleo i Lagoona

czwartek, 8 marca 2012

Howleen

Hejka tutaj Clawdeen!
Dziś dodam wam obrazki i opis mojej kreskówkowej młodszej siostry:
Wiek: 14 lat
Zabójczy Styl: Ubieram się w stylu Punk. Lubię mieszać różne style i tworzyć coś zupełnie nowego co jest potwornie śliczne. Clawdeen uważa, że ubieram się po ciemku, ale mi się to podoba i liczy dla mnie.
Zwierzę:
Cushion to jeż. Może być trochę kłująca na zewnątrz, ale w środku jest naprawdę słodka i to się liczy.
Dziwaczna Wada: Moje włosy. Czasem robią to co ja chcę, czasem co one, a czasami robi rzeczy przez, które oboje wyglądamy źle.
Irytująca rzecz: Nienawidzę, gdy ktoś traktuje mnie jak młodszą siostrę. Znaczy, jestem młodszą siostrą, ale nie dzieckiem.
Ulubiomy przedmiot: Lubię historię i matematykę. Przypadła mi także do gustu biologia.

Najmniej

lubiany

przedmiot: Czasem jednego dnia mój ulubiony przedmiot, jest najmniej lubianym drugiego dnia. Dziwne co?

Ulubiony

kolor: To zależy od dnia.

Ulubione

jedzenie: Hot Dogi.
Przyjaciele: Abbey Bominable, Clawdeen Wolf i Toralei Stripe






1 komentarz: