Cleo i Lagoona

Cleo i Lagoona
Cleo i Lagoona

piątek, 16 marca 2012

Rochelle Goyle

Cześć tu Lagoona dodam dziś opis naszej gargulki Rochelle!
 Wiek: 415 (gargulce są nieśmiertelne!)
Zabójczy styl: Będąc z Paryża uwielbiam mieszać żelazo oraz witraże które stworzyłam razem. Daje to mojemu wyglądowi pewną ponadczasową jakość, prawda?

Dziwaczna wada: Jestem bardzo opiekuńcza w kwestii moich przyjaciół i czasami dostaje, kiedy nie ma potrzeby ochrony. Mam też... jak mówisz... "Głowę na karku".
Zwierzę: Gargulec Griffin. Nazywa się Roux i należy do mnie od czasu, gdy się wykluła.
Ulubione zajęcie: Rzeźbienie.
Ulubiony przedmiot w szkole: Architektura. Spędziłam dużo czasu na i wokół budynków.
Najbardziej irytująca rzecz: Gołębie.
Ulubiony kolor: Szary.
Ulubiona potrawa: Bardzo twarde cukierki.
Przyjaciele:

Ghoulia Yelps i Robecca Steam

OBRAZUSIE:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz