Cleo i Lagoona

Cleo i Lagoona
Cleo i Lagoona

poniedziałek, 5 marca 2012

Opisy pamiętników

Cześć tu Lagoona!
Napiszę wam dziś co piszę na pamiętnikach naszych lalek :
Frankie-nie wiem
Draculaura-nie wiem
Clawdeen-nie wiem
Lagoona-Hej,brachu kiedy skończysz czytać mój pamiętnik oddaj mi go.
Cleo-Królewskie wspomnienia nie są dla normalnych ludzi.
Deuce-nie wiem
Ghoulia-nie wiem
Spectra-Nie węsze w twoim życiu pozagrobowym więc i ty nie węsz w moim.
Abbey-nie wiem
Nefera-Oczywiście że nie możesz czytać mojego pamiętnika,wieśniaku.
Toralei-Lepiej żebyś miał 9 żyć jeśli dorwę cię czytającego mój pamiętnik!
Oppereta-Nie graj na mojej gitarze,i nie czytaj mojego pamiętnika!
No ,to narka!
PS.Chyba tak jak Cleo będe musiała czekać na newsy z MH ale jak coś znajdę to napiszę.
PPS.W Polsce ukazały się już zestawy STWÓRZ WŁASNEGO POTWORA-super co?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz