Cleo i Lagoona

Cleo i Lagoona
Cleo i Lagoona

środa, 28 marca 2012

Już MAM

Cześć tutaj lagoona.
Cieszy mnie że przybywa nam komentarzy!
Dziś kupiłam sobie magazyn Monster High a tam piszę :
ŻE W PIĄTEK 13 KWIETNIA Frankie skulll Shores (edycja limitowana) będzie kosztować ile data tego dnia (13 zł i 4 gr) tylko w Smyku,Caerfourz,Selgrosie,Realu i E.LECLERC.
Ja mam w tym dniu konkurs z historii ale Clawdeen (moja siostra) kończy o 11.30 więc może ona kupi!
A i w magazynie jest konkurs na -UŁOŻENIE ŻYCZEŃ DLA DRACULAURY Z OKAZJI URODZIN.
Do wygranie: dla 5 osób płyta Ewy Farny,dla 6 osób lalka Frankie Stein SWEET 1600,dla 2 osób limuzyna dla lalek Monster High,dla 10 osób książka O WILKU MOWA...,a dla jednej osoby deskorolka!
Opłaca się -CO NIE?!
No to Cześć!
PS.Piszę jeszcze że  od 2 kwietnia będzie w grupie Monster high na nk.pl będzie konkurs na komiks o Monster high (będą nagrody) a najlepsze komiksy będą wydrukowane w lipcowym wydaniu magazynu monster high!
P-PS.W drugim numerze będą bezpalcowe koronkowe rękawiczki dwa kolory do wyboru(czarne z różową wstążką i różowe z czarną wstążką).

1 komentarz: